نگاهی به تاج گلهای بالا شهری و پایین شهری

مرگ؛فرصتی برای نمایش های تجملاتی 

 

چشم و هم چشمی در همه زوایای زندگی امروزه ما ایرانیان ریشه دوانده است و انجام اعمال مشابه هرچند اشتباه ، رواج زیادی دارد و در بیشتر اوقات سعی بر این است که کارهایی که پیشتر و توسط دیگر آشنایان انجام شده است، هر چندباشکوه تر صورت بگیرد و گاهی این رفتارها تا مرحله ای ادامه پیدا می کند که خودنمایی و تظاهر از سرورویش می بارد. مراسم عزاداری و مرگ عزیزان، گاهی اوقات به مراسم روکم کنی بستگان سایر متوفیان دور و نزدیک نیز تبدیل می شود. رسم اهدای تاج گلهای آنچنانی در مجالس ترحیم از جمله این چشم بسته به دنبال یکدیگر رفتن ها است و در بیشتر اوقات قصد نهایی این است که شرکت کنندگان درمراسم عزاداری متوجه این موضوع باشند که با انسان دست و دلبازی طرف هستند!!!  

 

ادامه مطلب ...

چه کنیم که در طلا فروشی سرمان کلاه نرود

سوء استفاده طلا فروشان از جهل مشتری 

 

اگر قصد دارید برای خرید طلا به طلا فروشی مراجعه کنید حتما سعی کنید فردی که به زیر و بم طلا آشنا است همراه خود ببرید .در این صورت است که بدون چک و چانه زدن با فروشنده می توانید به راحتی طلایی با قیمت یک میلیون و500 هزار تومانی را کمتر از یک میلیون تومان خریداری کنید. 
 
ادامه مطلب ...

خصوصی سازی درمان با هیات امنایی کردن بیمارستانها

افزایش اهمال کاری سفید ‌پوشان با واگذاری بیمارستانها 

 

پزشک بلافاصله دستور داد بیمار با وجود انبوه مراجعین در این ساعت شب به داخل هدایت شود، تا اقدامات اولیه روی آن انجام شود.
خانم دکتر پس از معاینه و مطالعه پرونده با رزیدنت نورولوژی مستقر در اوژانس تماس می گیرد و شرحی از بیمار ارائه می دهد و از وی کسب تکلیف می کند.
آقای دکتر "... ش" دستور می دهد از پذیرش خودداری شود و پس از آنکه خانم دکتر بازهم از وضعیت بیمار می گوید و اینکه بیمار حال خوبی ندارد، دچار مشکل حرکتی است، وضعیت اورژانسی دارد و ...
آقای دکتر بدون آنکه بگوید از قبل در جریان وضعیت بیمار قرار دارد، تاکید می کند که به هرحال او را پذیرش نکنید، من خودم می آیم و تصمیم می گیرم .
یک ساعتی می گذرد، اما آقای دکتر "... ش" که فقط یکی دو اتاق تا بیمار فاصله دارد، از حضور بر بالین وی خودداری می کند. 

 

ادامه مطلب ...

تبلیغات غیر مجاز لاغری در اینترنت

 بکش و لاغرم کن

 

«استفاده از شلوارک، گن، ژل، گوشواره، قرص،کرم، گیاهان دارویی، پودر، کمربند، چسب، تزریق آمپول لاغری، دستگاه های لاغری و ... تنها بخشی از روش هایی است که امروزه در مراکز زیبایی و لاغری به افراد متقاضی تناسب اندام معرفی می شود و در اینترنت معرفی می شود»

ادامه مطلب ...

تضاد آشکار در برنامه های صدا وسیما

سفره های رنگین سیما،حسرت کودک گرسنه و عرق شرم پدر 

 

مادر برای اینکه هواس کودکانش را از گرسنگی منحرف کند پیچ تلویزیون را می چرخاند.تبلیغات بازرگانی در حال پخش است.تبلیغ برنج محسن با ساز و آواز فراوان نمایش داده می شود.میز های پر از غذاهای متنوع و برنجهای رنگانگ ، چشمان کودکان را به تلویزیون خیره می کند.تبلیغ بعدی میز مملو از غذایی است که برای تبلیغ یک روغن مایع چیده شده است و تیزر بعدی یخچال پر از مواد غذایی و میوه ای را نشان می دهد که باعث می شود غذا در دهان کودکان بماسد. 
 

ادامه مطلب ...

۸۰ هزار مورد سقط جنین در سال

سقط جنین در اتاق های زیر پله ای 

 

چشم هایش را بست از ترس! دراز کشید روى تخت و ملحفه هایى که بوى سفیدکننده مى دادند... دست هایش مى لرزید. زن گفت: «نترس دختر! اگر بترسى عضلات بدنت خود به خود سفت مى شوند!» دختر اما دیگر چیزى نمى شنید؛ ماده بیهوش کننده اثر کرده بود و حالا دیگر نوبت زن بود که دست به کار شود! دو ساعت بعد، دختر گوشه تاکسى مچاله شده بود از درد... دیگر خبرى از «جنین» ناخواسته نبود... جنین مرده بود به قیمت همه چیزهایى که دختر مى خواست زنده نگه دارد!  

 

ادامه مطلب ...

شناسایی مضررات لوازم مدرن آشپزخانه

قاتلان خاموش در آشپزخانه

 

 با حرکت شتابان کشورمان به سمت مدرنیته هر روز شاهد عرضه تکنولوژی های مختلف هستیم .بازار لوازم آشپزخانه از این قاعده مستثنی نیست و هر روز شاهد ورود لوازم برقی وظروف تازه‌ای با کاربردهای مختلفی است که دوستداران آشپزی و خانم‌ها را برای خرید آن وسوسه می‌کند. برخی معتقدند که آشپزی با ظروف مدرن و جدید لذت آشپزی را افزایش می‌دهد و استفاده از لوازم مدرن آشپزخانه کارها را سریع و سهل الوصول می کند. این روزها آنقدر که به کاربرد این لوازم برای آسانی کارها توجه می‌شود به تاثیر این ظروف بر سلامتی و بهداشت غذایی توجه نمی‌شود. اما استفاده نکردن ازبرخی از این لوازم به دلیل مضرات متعدد آن بهتر از به کاربردنشان است. در اینجا به تاثیر برخی از این لوازم وتاثیر آن بر سلامت  انسان وغذا می‌پردازیم

 

ادامه مطلب ...